Sådan undgår du omkostningsfulde nedbrud på IT-systemerne i din virksomhed

Sådan undgår du omkostningsfulde nedbrud på IT-systemerne i din virksomhed

Alle moderne virksomheder i dag er dybt afhængige af, at deres IT-systemer altid er up and running. Driftsforstyrrelser og nedbrud er en omkostningsfuld affære, og der kan pludselig gå mange ressourcer til spilde, når fokusset tvinges fra kerneforretningen.

 

Det koster tid, penge, energi og arbejdskraft, når man i virksomhederne skal løse tekniske udfordringer internt – særligt hvis man ikke har en separat IT-afdeling med den nødvendige viden og de fornødne kompetencer.

 

Heldigvis er der masser af muligheder for at outsource driften til et eksternt bureau i Danmark og modtage professionel IT-support i døgndrift. På den måde er IT-systemerne altid opdaterede, og der er hjælp at hente, uanset tidspunkt, på alle uges dage, skulle der være udfald eller nedbrud på linjen.

Kvalificeret IT-support til alle virksomhedstyper

Med professionel IT-support gennem en fast, ekstern samarbejdspartner, har din virksomhed altid 100% velfungerende og opdateret hardware og software. Ofte er IT-support en investering, som mange små og mellemstore virksomheder springer over pga. økonomi, men på den lange bane er der penge at spare ved at outsource driften.

 

IT-support kan imidlertid bestå af mange forskelligartede opgaver – fra drift og vedligeholdelse, installationer og konfigurationer til systemer, programanvendelse og meget mere.

 

Hos aalborgensiske Mariendal IT tilbydes rådgivning og IT-serviceaftaler for alle typer af virksomheder. Alle aftaler og supportløsninger tilpasses efter den enkelte virksomheds behov, og med en serviceaftale løses eventuelle problemer hurtigt og effektivt af en af deres eksperter.

Professionel rådgivning i et sprog, der er til at forstå

Selvom IT er en integreret del af de fleste menneskers hverdag, er det ikke ensbetydende med, at de underliggende mekanismer og tekniske termer falder medarbejderne naturligt.

 

Kommunikation er i mange henseender nøglen til succes, og når en virksomhed oplever tekniske udfordringer, er det væsentligt, at man bliver mødt med forståelse – også selvom det halter med anvendelsen af tekniske termer.

 

For taksonomi og fancy floskler er der nok af i den digitale verden – men når systemerne brænder på, og behovet for hjælp opstår, er det alfa og omega, at kommunikationen ikke også slår fejl.

 

Når du outsourcer din virksomheds IT-support i Danmark, er du sikker på, at der altid sidder en ekspert i den anden ende, der forstår dine udfordringer. Der går ikke vigtige detaljer tabt i oversættelse, og råd og vejledning foregår på et sprog og et niveau, man som usagkyndig stadig kan forstå.

 

Dette er en fordel – ikke kun for de involverede parter og den generelle arbejdsgang, men særligt også i forhold til effektiviteten og virksomhedernes likviditet. Så invester i din egen IT-sikkerhed og kontakt Mariendal IT om at få skræddersyet en support- eller serviceaftale i allerede i dag.